luni, 14 martie 2011

Elementul cheie in performanta scolara




      Intr-o zi la scoala eram eu cu un coleg de clasa si el si-a aprins o tigara si a inceput sa fumeze din ea. Si a venit domnu director la noi si la prins cu tigara in mana pe colegu meu. I-a dat o amenda de 50 de lei.A zis domnu director sa le  zica la unu dintre parinti sa vina la scoala. Daca nu vine parinti la scoala il exmatriculeaza pe 3 zile. El cand a ajuns acasa i-a zis la maicasa ca sa vina la scoala a doua zi ca la prins directoru cu tigara aprinsa in mana.

      Intr-o seara eram eu cu fratele meu mai mare pe care il cheama radu eu cu el am inceput sa facem misto de sora mea laura. Noi ziceam catre ea ca are fata de tamponari si noi ziceam catre ea ca unde a avut accidentu cu fata ei de tamponari. Sora mea s-a nervat de numa pe noi si a zis catre noi ca suntem doi prosti. Noi nu incetam de loc tot continuam sa facem misto de ea pana seara la ora 2 tot am ras de numa de ea. A venit mami si a inceput sa urle pe noi ca facem galagie de numa si este noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu